contribuie  :  cautare avansata  :  statistici sit  :  Directory  :  Links  :  Polls  :  Calendar  
opiniicetatenesti.com opiniicetatenesti.com
Bine ati venit opiniicetatenesti.com
luni, 06 septembrie 2010 @ 22:36 EEST
   

Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!

OpiniiAm foarte mari nelămuriri legate de Banca Națională. Pentru că a făcut prostii după prostii, iar Mugur Isărescu se ascunde în spatele unor declarații sofisticate. Iar atunci când este întrebat concret ceva preferă să încerce să te manipuleze, așa cum manipulează o țară întreagă. Nu e nicio surpriză pentru nimeni faptul că a manipulat cursul de schimb. O știe cred că și-un elev inteligent de școală generală. Întrebarea la care eu nu am găsit niciun răspuns concret, plauzibil, oricât de mult am încercat să-l găsesc este de ce am avut nevoie de bani de la FMI pentru asta! Prins cu ușa, Mugur Isărescu încearcă să meargă din manipulare în manipulare. Ba că nu se poate să se dea din rezerva BNR pentru acoperirea găurilor negre din Guvern, ba că nu se poate nu știu ce tâmpenie, ba invocă tratatele internaționale și le invocă absolut aiurea. Dar să împrumute băncile comerciale care, la rândul lor să crediteze statul, cu tot profitul de rigoare pentru bănci și cu decimarea creditării, deci și a creșterii economice din România asta poate? Păi, tot dracul ăla este, numai că sunt costuri mult mai mari pentru statul român, respectiv dobânzile.

Culmea e că Mugur Isărescu nu face această operațiune scabroasă din rezervele-i proprii, ci din banii FMI! Când e întrebat concret în legătură cu acest lucru, de fiecare dată se fofilează cu răspunsul. Ba se dă specialistul lui pește cel genial și neînțeles, ba invocă tratatele internaționale!!!! Un nesimțit, pentru că el crede că poate manipula pe toți la nesfârșit. În fapt, rezerva internațională a României, alcătuită din aur plus valută NU MAI EXISTĂ! Ce anume a făcut cu ea, numai Mugur Isărescu și apropiații săi pot ști. În cel mai fericit caz, eu invocasem incompetența. N-a știut că vine criza, a investit-o în produse nereușite pe piețele internaționale și s-a evaporat! Când văd insistența cu care minte și încearcă să manipuleze BNR-ul, însă, îmi dau seama că nu e chiar așa. Ci că primează rea-intenția față de această țară! În loc ca Guvernul Boc să tot învârtă pisica "grelei moșteniri" lăsate de Guvernul Tăriceanu, ar face mult mai bine să se întrebe unde este rezerva internațională a României. Sau, mă rog, măcar Traian Băsescu ar putea face asta și în condițiile în care Guvernul României este prost, ar fi de datoria sa de președinte să o facă. Pentru a o face, ar trebui să înțeleagă mai întâi ce s-a întâmplat ca fenomen, pentru că pe Isărescu îl cred în stare de manipulare asupra lui Traian Băsescu, fără doar și poate, la cât de puțină economie cunoaște Traian Băsescu. În principiu, eu am impresia că vremurile grele pe care le trăim și sărăcia care nu se mai termină sunt oricum provocate de scumpa noastră Bancă Națională a României. Bun. Nu am înțeles politica asta de manipulare a cursului de schimb, dar dacă tot se făcea, oricum trebuia să se facă din rezerva valutară a României, nu din banii împrumutați de la FMI. Mai departe, nu am înțeles cum banii de la FMI ajunși la BNR au împrumutat băncile, pentru ca băncile să împrumute mai apoi Guvernul, cu toată dobânda de rigoare pentru intermediere. Aha, și noi ne plângem ca niște căpiați că murim fără banii de FMI și trebuie să facem numai sacrificii peste sacrificii, nu-i așa? Gata! Am descoperit capul răutății pentru asta: se cheamă Mugur Isărescu. De el, însă, nu se atinge nimeni! Cine să se atingă? Crin Antonescu care nu ar pricepe neam ce e aia o rezervă valutară sau tânărul Victor Ponta care deocamdată are alte priorități, aberante, desigur, cum ar fi înlocuirea cotei unice cu impozitarea progresivă? Cine să se atingă de Mugur Isărescu și de BNR? Bogdan Olteanu cumva de la PNL sau Lucian Croitoru? Să nu ne pufnească râsul! Chit că situația e de plâns. În acest context, eu cred că serviciile secrete, pro, anti-Băsescu, nici nu mai contează de care, au un rol major: să verifice ce s-a întâmplat cu rezerva valutară și cu aurul României, de-am avut noi nevoie de împrumut de la FMI!!! Și să acționeze! E o chestiune de maximă siguranță națională, nu așa! Tot ceea ce eventual discutăm în rest e doar pentru a discuta discuții!


Mirela Predan

Trackback

Trackback URL for this entry: http://opiniicetatenesti.com/trackback.php?id=2010071713402013

No trackback comments for this entry.
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!! | 25 comentarii | Creaza Nou Cont
Urmatoarele comentarii apartin celor care le-au trimis pe sit. Acest sit nu raspunde pentru continutul acestora.
Mirelo, ai multe misconceptii la MACROECONOMIE!!
Scris de: Anonymous pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 18:19 EEST
Mirelo, TU AI SCRIS ASTFEL: "Ba că nu se poate să se dea din rezerva BNR pentru acoperirea găurilor negre din Guvern, ba că nu se poate nu știu ce tâmpenie, ba invocă tratatele internaționale și le invocă absolut aiurea. Dar să împrumute băncile comerciale care, la rândul lor să crediteze statul, cu tot profitul de rigoare pentru bănci și cu decimarea creditării, deci și a creșterii economice din România asta poate? " ---SE VEDE CA NU LE AI DELOC CU ECONOMIA MACRO!!
1) BNR NU POATE CREDITA POLITICI GUVERNAMENTALE--GAURILE NEGRE BUGETARE ALE GUVERNULUI DACA NU ARE REZERVE SUFICIENTE CA SA-SI SUSTINA MONEDA NATIONALA (vai ce bine ca Romania nu a trecut la EURO, ATUNCI SA FI VAZUT BELELE SI MAI MARI cand ar fi trebuit sa ma tinem pasul SUPORTAND EUROIUL CEL SUPRAINGRASAT IN VALOARE!!! Dar, cum zic din nou, CE BINE CA Bunul Dumnezeu ne-a salvat din beleaua asta si mai mare)!!

2) TRATATELE CU UE TREBUIE MUSAI SA FIE RESPECTATE!! ELE SUNT DEJA LEGE SI IN ROMANIA ODATA CU RATIFICAREA LOR IN PARLAMENTUL ROMANIEI SI INTRAREA ROMANIEI IN UE!!
Dar TOTUSI,

3) BNR (ca si toate celelalte banci centrale din Europa si USA) SUNT LASATE SA ACORDE CREDITE ALTOR BANCI, PARTE DIN RUTINA DE ZI CU ZI, DAR TOTUSI BANCILE TREBUIE SA-SI ACOPERE SI ELE, ZILNIC, POZITIA CU BANCA CENTRALA CA SA NU RAMANA DATOARE BANCII CENTRALE. Dar daca bancile au probleme cu lichiditatile, atunci aranjeaza cu Banca Centrala ca sa fie imprumutate PE TIMP SCURT.
[ Raspunde la | # ]
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!
Scris de: admin pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 19:24 EEST
1. Vai de mine, nu le am cu economia eu? DE CE AVEM EXIMBANK-UL INCA NEPRIVATIZAT SI CEC-UL DE ASEMENEA???? UU, PE CINE PROSTESTE MUGUR ISARESCU IN FATA? NU DE ALTA, DAR TOT GAURI NEGRE FINANTEAZA!!!! NU CREZI? NUMAI CA PRIN BANCILE COMERCIALE PRIVATE CARE IN LOC SA OBTINA PROFIT DIN CREDITE, OBTIN PROFIT PE BANII FRAIERILOR DE ROMANI SI SE DUC DRACULUI SI INVESTITIA, SI CONSUMUL SI TOT!

2. TRATATELE COMERCIALE SIGUR CA TREBUIE SA FIE RESPECTATE, NUMAI CA EL LE INVOCA ABUZIV, IMI PARE RAU!!!


3. UNDE SUNT REZERVA VALUTARA SI AURUL ROMANIEI? DE CE AM AVUT NEVOIE DE BANI DE LA FMI PENTRU A II INTRODUCE IN REZERVA VALUTARA!!! CHIAR TE ROG SI EU MULT SA-MI EXPLICI DE CE!!!!



MIRELA PREDAN
[ Raspunde la | # ]
BANCILE DIN TOATA LUMEA AU ACELEASI HIBE, ACORDAREA IRESPONSABILA A CREDITELOR
Scris de: Anonymous pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 21:35 EEST
BANCILE DIN TOATA LUMEA AU ACELEASI HIBE, ACORDAREA IRESPONSABILA A CREDITELOR, IN SPECIAL CELOR CARE NU AR MERITA SA OBTINA IMPRUMUTURILE DE LA BANCI DEOARECE SITUATIA LOR FINANCIARA NU LE PERMITE-- NU AU VENITURI SUFICIENTE CA SA RAMBURSEZE RATELE LA BANCI. Si totusi bancile le acorda imprumuturile. AICI E HIBA!!!
Ca peste tot in lume, bancile centrale imprumuta bani, DE OBICEI PE TERMEN SCURT, bancilor din sistemul bancar. DAR DACA BANCILE IMPRUMUTA BANI INTR-O MANIERA IRESPONSABILA, ATUNCI CU SIGURANTA SISTEMUL BANCAR SE VA PRABUSI. Aceasta a fost una din cauzele majore ale crizelor economico-financiare cam peste tot in lume --de la Tailanda, Brazil, Argentina, Rusia (&CSI) inclusv recent in Turcia, chiar si in USA si UE. TARILE TREBUIESC NEAPARAT SA IMPLEMENTEZE REFORME IN SISTEMELE BANCARE, altfel, vor cauza colapsul economic.
[ Raspunde la | # ]
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!
Scris de: admin pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 21:38 EEST
Nu, la noi n-a existat nicio acordare iresponsabila de credite! Creditele ar trebui stimulate, pentru ca altfel nu stimulezi economia! Mai ales creditele pentru investitii! Din pacate, insa, daca statul le ofera joaca asta de-a turca intre BNR si Guvern ce dracului sa mai crediteze bancile? N-au ce face? Se multumesc sa pape banii publici. Atata tot fac!



M. P.
[ Raspunde la | # ]
REZERVELE VALUTARE SE PRAPADESC PE IMPORTURI DE LUX SI NU PE CELE DE INVESTITII, AICI E TRAGEDIA
Scris de: Anonymous pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 21:59 EEST
"I must be cruel in order to be kind" Hamlet (William Shakespeare)

REZERVELE VALUTARE SE PRAPADESC PE IMPORTURI DE LUX SI NU PE CELE DE INVESTITII; IAR BANII NEGRI-ILEGALI SE DUC TOCMAI LA PERPETUAREA CORUPTIEI, IN CAMPANII ELECTORALE DIN CE IN CE MAI COSTISITOARE SI MAI MURDARE!!, CAPRELOR RAIOASE, SARANTOACE SI MIZERABIL DE PLINE DE CACAT LA CUR DIN ROMANIA LE TREBUIESC TAMAN TICHIE CU MARGARITARE IN LOC SA-SI FACA ORDINE IN OGRADA SI SA CONSTRUIASCA IN MOD POZITIV ACELE INVESTITII CARE SA LE ATRAGA VENITURI, BOGATII. AICI E TRAGEDIA!!!
ROMANII PROCEDEAZA EXACT CA OAMENII DE NIMIC!! In loc sa importe lucruri pentru investitii ca sa-i ajute sa-si imbunatateasca infrastructurile economice, transporturi, telecom, educational, etc., ROMANII, CA OAMENII DE NIMIC, ISI PRAPADESC AVUTIA NATIONALA PE PRODUSE DE LUX DIN IMPORT!! In felul acesta SE FACE TRANSFERUL DE BOGATIE DE LA TARA IMPORTATOARE SI PERDANTA DE BOGATIE PRECUM ROMANIA, CATRE TARILE EXPORTATOARE CARE PRIMESC ACESTE BOGATII TOCMAI PRIN SCADEREA CURSULUI VALUTAR. Cand Balanta de Plati a Romanie din Contul Curent DEVINE NEGATIVA IN RAPORT CU (SA ZICE EURO SAU DOLARUL USD) VALUTE DE REFERINTA, ATUNCI CA SA SE FACA PLATILE, BANCA NATIONALA TREBUIESTE SA VERSE BOGATIA IN FORMA DE AUR (IN CAZ CA NU MAI ARE VALUTA FORTE) CA SA "SETTLE THE ACCOUNTS" CU TARILE EXPORTATOARE. Devalorizand moneda nationala este singura optiune pentru a atrage valuta cat de cat,DAR ATENTIE, CURSUL VALUTAR SA NU FLUCTUEZE PREA RAU CA ATUNCI SE VA CREA PANICA PE PIATA MONETARA IN LEI, INVESTITORII CHIAR PANICANDU-SE IN DORINTA LOR SA SE DESCOTOROSEASCA DE BANII CARE PE ZI CE TRECE SE DEVALORIZEAZA ADUCANDU-LE SI PIERDERI ENORME. CU O MONEDA IN DEVENIRE DREPT "NECONVERTIBILA" SE AJUNGE LA COLAPS ECONOMIC!!

Ms. Felicia Mandrea
Graduate in International Relations with Citation in Economics
Masters Candidate in Busines Management/Finance- International Marketing
[ Raspunde la | # ]
DEVALORIZAREA MONEDEI DUCE LA SCADEREA NIVELULUI DE TRAI & SARACIREA POPULATIEI!!
Scris de: Anonymous pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 22:23 EEST
(IN CONTINUARE) DEVALORIZAREA MONEDEI DUCE LA SCADEREA NIVELULUI DE TRAI & SARACIREA POPULATIEI ALE CAREI ECONOMII BANCARE, ETC DEVIN DEVALORIZATE, puterea banilor devenind din ce in ce mai mica cu cat moneda se devalorizeaza mai mult!!

Felicia Mandrea, Harvrd Univ.
[ Raspunde la | # ]
MULTI POLITRUCI AU PRIMIT CREDITE URIASE PE CARE NU LE MAI RAMBURSEAZA
Scris de: Anonymous pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 22:38 EEST
MULTI OAMENI IN ROMANIA, DAR CEL MAI MULT POLITRUCII, AU PRIMIT CREDITE URIASE PE CARE NU LE MAI RAMBURSEAZA, CA VOR, CA NU VOR, ORI CA NU POT ORI SUNT INCAPABILI CA SA LE RAMBURSEZE!! ASTEA SE CHEAMA TOT IMPRUMUTURI IRESPONSABILE, DUDUIE MIRELO!!
[ Raspunde la | # ]
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!
Scris de: admin pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 23:33 EEST
Hei, eu nu m-am referit la perioada anilor 90 cu Bancorex-ul, cu BIR-ul si cu nu stiu ce dracii, ci la vremurile de dupa caderea FNI incoace! Atunci, frauda era la ea acasa, recunosc, asa s-au imbogatit multi. In ultimii 6 -7 ani, sa zic, nu cred ca a mai fost cazul de asa ceva!


M. P.
[ Raspunde la | # ]
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!
Scris de: admin pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 23:36 EEST
Nu, n-am rabdare sa citesc toate aberatiile astea, crede-ma. In capul tau e o confuzie uriasa intre deficit de cont curent, rezerve valutare, importuri, exporturi!!! DOAMNE FERESTE! NU MAI SCRIE NIMIC, CA TE FACI DE RAS, ZAU! E SPRE BINELE TAU!!!


M. P.
[ Raspunde la | # ]
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!
Scris de: admin pe sâmbătă, 17 iulie 2010 @ 23:41 EEST
Nu, n-am rabdare sa citesc toate aberatiile astea, crede-ma. In capul tau e o confuzie uriasa intre deficit de cont curent, rezerve valutare, importuri, exporturi!!! DOAMNE FERESTE! NU MAI SCRIE NIMIC, CA TE FACI DE RAS, ZAU! E SPRE BINELE TAU!!!


M. P.
[ Raspunde la | # ]
Mai bine pune mana pe carte decat SA PREIEI PROSTIILE PATRONULUI TAU DINU PATRICIU!!
Scris de: Anonymous pe duminică, 18 iulie 2010 @ 00:19 EEST
Mirelo, mai bine pune mana pe carte decat SA PREIEI PROSTIILE PATRONULUI TAU DINU PATRICIU!!
"deficit de cont curent, rezerve valutare, importuri, exporturi" -- TOATE SUNT INTERCONECTATE, NUMAI CA TU ESTI TUFA IN ECONOMIE SI TE IEI NUMAI DUPA PROSTIILE PE CARE TI LE DICTEAZA PATRONUL TAU, DINU PATRICIU!!
[ Raspunde la | # ]
Aurul e demult carat in heavenurile fiscale de POLITRUCII CLEPTOCRATI!
Scris de: Anonymous pe duminică, 18 iulie 2010 @ 00:56 EEST
Aurul e demult carat in heavenurile fiscale de POLITRUCII CLEPTOCRATI!
[ Raspunde la | # ]
Unde-i aurul?!DEMULT MOCNESTE SCANDALUL CREDITELOR NEPERFORMANTE!!
Scris de: Anonymous pe duminică, 18 iulie 2010 @ 01:06 EEST
Unde-i aurul?!DEMULT MOCNESTE SCANDALUL CREDITELOR NEPERFORMANTE!!
Lista incepe cu politrucii faliti BOUREANU,SOLCACIU-SIMILEA,fostii politruci din TOATE PARTIDELE CARE ACUM NU MAI SUNT IN PARLAMENT ORI LA PUTERE, SI, nemaiavand ciolan de ros-- ADICA DE UNDE FURA, ACUM DAU FALIMENT SI SUNT EXECUTATI PUBLIC!! Toate aceste imprumuturi acordate pe nemerit FALIMENTEAZA BANCILE, SI MAI DEPARTE, FALIMENTEAZA INTREGUL SISTEM FINANCIARO-BANCAR!! Si mai intrebi, "Unde-i aurul?" --- AURUL ESTE DEMULT CARAT IN HEAVENURILE FISCALE!!
[ Raspunde la | # ]
Vinovatul pentru distrugerea României: Mugur Isărescu!!!
Scris de: admin pe duminică, 18 iulie 2010 @ 12:43 EEST
Mai, mai bine pune tu mana pe carte decat sa te dai de la Harvard pe aici!!! Sau daca nu se prinde economia de tine, mai bine las-o! Ce legatura are, mai, frate, rezerva de aur a Romaniei cu creditele neperformante????? Hai, ca nu, deja ma enervez!!!!!! Te-am rugat sa renunti sa mai postezi tampenii pentru binele tau. Te faci de ras!!!! Rade dracului si-un elev de clasa a XI-a, dupa primele trei lectii de economie de tine. Eu scriu una, tu vii cu alta, e o confuzie totala ce zici tu! Lasa prostiile. Creditele neperformante nu au nicio legatura cu manipularea cursului de schimb. N-au nicio legatura cu rezervele valutare. N-au nicio legatura cu rezerva de aur. Iar creditele sunt ale bancilor comerciale, nu ale BNR-ului, care nu are rol de creditare, pentru Dumnezeu!!! Trebuie sa stau si sa fac acuma filosofia functionarii BNR-ului, ceea ce n-am nici timp, nici chef. Intra si tu pe site-ul lor si vezi care ii sunt atributiile. Isarescu putea in cel mai rau caz sa investeasca in produse internationale neperformante sau nu stiu ce-o fi facut el. Asta cu creitele neperformante nu are nicio legatura, pentru ca nu are cum! El n-are voie sa finanteze in mod direct deficitul bugetar si tu vii sa-mi spui mie ca aurul s-a dus in credite neperformante. Rad dracului si curcile, zau! Dar am impresia ca tu vrei sa faci poezie avangardista aici cu mine!


Mirela Predan
[ Raspunde la | # ]

Blog,Mediafax,Agerpres,Ziare,Promptmedia,Realitatea,Antena3,Cronica Romana,Gazduire Web,Jocuri Online,Quasar,Inchirieri masini,Domenii,Web Hosting,Inchirieri masini,Asigurari Rca,Jocuri,Gazduire web,Gazduire Gratuita,Masini de inchiriat,Jocuri Miniclip,Cluburi,Geeklog